Retrosmycken

Trasigt och naggar porslin får jag oftast tag på genom familj, släkt, vänner och på loppis. Jag vill ha ett återbruks tänk där porslin tas tillvara som annars skulle ha slängts. Detaljer förutom porslinet är av silver (förutom manschettknapparna). Alla ringar är ställbara. Smyckena har en graverad signatur (ett f och t tillsammans).

söndag 10 februari 2013

Hemsida

Besök gärna min hemsida för senaste uppdateringarna

www.retrosmycken.n.nu
Upplagd av Retrosmycken kl. 01:17 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Om mig

Retrosmycken
Frida Tellgren. Bor i Bankeryd ca en mil norr om Jönköping.
Visa hela min profil

RETROSMYCKEN

  • februari 2013 (1)
  • september 2011 (1)
  • augusti 2011 (2)

Bloggintresserade

Temat Bildfönster. Temabilder från andynwt. Använder Blogger.